Spis treści:1. RAPORT BIEŻĄCY2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)3. INFORMACJE O PODMIOCIE4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO Raport bieżący nr 37 / 2017 Data sporządzenia:…

 

Spis treści:1. RAPORT BIEŻĄCY2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)3. INFORMACJE O PODMIOCIE4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO Raport bieżący nr 48 / 2017 Data sporządzenia:…

 

Zarząd JR HOLDING S.A. z siedzibą w Krakowie (Emitent, Spółka) informuje, iż w dniu 27 grudnia 2017 roku Zarząd Spółki podpisał z PREMIUM AUDYT Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, nr KRS 0000540136, podmiotem wpisanym pod nr 3992…

 

Grono spółek na celowniku Skarbówki wciąż rośnie. W środę dołączył do niego notowany na NewConnect Minox, który ma zalegać 350 tysięcy złotych.

 

Po tym, jak Jamie Dimon, prezes banku JP Morgan,  nazwał bitcoina oszustwem , oliwy do ognia w bitcoinowej dyskusji zwolenników i przeciwników dolali w ostatnich dniach analitycy tego największego amerykańskiego banku. James Faucette, analityk Morgan Stanley twierdzi, że prawdziwa wartość bitcoina może wynosić okrągłe „zero” –  informuje serwis Business Insider .

 
Rynek NewConnect Hollywood juFot. Hollywood SA / materiay prasowe

Rynek NewConnect Hollywood ju nie wystarczy. Teraz czas na rynek gwny GPW

Spka Hollywood wesza na ma gied prawie cztery lata temu. Teraz jej ambicje wrosy. W pitek doczy do giedowej elity.

Akcje spki Hollywood zadebiutuj w pitek 29 grudnia na gwnym rynku warszawskiej giedy – podano w komunikacie. Do obrotu wejdzie 32,7 mln akcji o cznej wartoci prawie 36 mln z, wedug wyceny (1,09 z) z ostatniego dnia notowa na rynku NewConnect w czwartek.

Hollywood jest pralni przemysow. Klientw znalaza w brany hotelarsko-restauracyjno-kateringowej (HoReCa) oraz szpitalach i zakadach przemysowych. Rozwija te segment wynajmu i serwisu odziey roboczej.

Zobacz rwnie: Jak dba o ubrania? CZ.2 SUSZENIE/PRALNIA CHEMICZNA

Hollywood na rynek NewConnect zawitaa w marcu 2014 roku. Od tej pory prawie podwoia przychody. Co wicej – za kolejne dwa-trzy lata chce te przychody jeszcze podwoi.

– W tej chwili wykorzystanie mocy produkcyjnych w grupie wynosi ok. 70 proc. W przypadku zwikszenia mocy do 100 proc., potencja wzrostu przychodw grupy, bez istotnych inwestycji jest znaczcy – powiedzia dziennikarzowi PAP na pocztku grudnia Tomasz Mika, wiceprezes Hollywood.

Zyski nie s jeszcze stabilne – w 2015 r. przekroczyy 11 mln z, by rok pniej zej do poziomu 2,4 mln z. W tym roku s na minusie. Zarzd postanowi zwikszy skal dziaalnoci i planuje robi przejcia, a pomc w tym moe wejcie na rynek gwny GPW.

Od pierwszego do trzeciego kwartau 2017 r. przychody Hollywood wyniosy 77,2 mln z, zysk operacyjny wynis 0,58 mln z, a strata netto 1,54 mln z.


Polub money.pl na Facebook:

gieda, hollywood, debiut giedowy, newconnect, hld
Money.pl

Spis treści:1. RAPORT BIEŻĄCY2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)3. INFORMACJE O PODMIOCIE4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO Raport bieżący nr 73 / 2017 Data sporządzenia:…

 

Spis treści:1. RAPORT BIEŻĄCY2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)3. INFORMACJE O PODMIOCIE4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘSpis załącznikĂłw:Voting_Rights_Stimmrechtsmitteilung_Axxion.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY) KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO…

 

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że na rynku producentów mebli działa „kartel”, który został rozbity. Wymierzone kary sięgnęły 135 mln zł.  

 
Nie da siFot. alphaspirit/iStockphoto

Nie da si ju dzi konstruowa skutecznej komunikacji bez posiadania kompetencji e-marketingowych przez samego reklamodawc

Mamy przyjemno i jednoczenie wyzwanie y w czasach cigej zmiany. I nie chodzi tutaj o pojawiajce si w pierwszej kolejnoci skojarzenia geopolityczne – zostawmy je samym politykom i przywdcom. Mwimy tutaj o wiecie biznesu, nowych modelach sprzeday i komunikacji, a przede wszystkim o drastycznie zmieniajcym si konsumencie. Jego wiadomoci, oczekiwaniach, zwyczajach.

Na pewno nie jest to komfortowa sytuacja dla wszystkich tych, ktrzy w biznesie i reklamie ceni sobie stabilizacj i przewidywalno. Z drugiej strony jest to jednak ogromna szansa dla specjalistw, ktrzy okupuj drugi biegun wiata biznesu – ludzi odwanych i otwartych na ryzyko przekonstruowania tradycyjnych modeli. Ekstremalnym przykadem takiej karuzeli zmian jest obszar marketingu online i o nim warto par sw napisa. Tym bardziej, e w Polsce niektre zjawiska pojawiy si wyranie pniej, ni na Zachodzie, mielimy wic znacznie mniej czasu na nadrabianie tego dystansu.

Uznaje si, e pierwszy mail na wiecie zosta wysany w 1971 roku, kiedy programista Raymond Tomlinson skierowa sam do siebie wiadomo (jej treci nawet on sam nie zapamita). Ju 7 lat pniej wysano pierwszego maila reklamowego, w ktrym producent mikrokomputerw zachwala zalety swoich produktw kilkuset adresatom. Na pierwsz wiadomo elektroniczn czekalimy w Polsce a do 1990 roku. Od tamtej pory wiat cyfrowy zmienia si coraz szybciej – powstay pierwsze rodzime portale (Wirtualna Polska, zaraz potem Onet), urosa i pka baka internetowa, pojawia si raczkujca platforma Allegro. Sukcesywnie zwikszaa si grupa internautw, a co za tym idzie – rozwijay si te sposoby docierania do nich z przekazem reklamowym. Najpierw proste reklamy w postaci banerw i linkw tekstowych, potem coraz bardziej zaawansowane technicznie formaty. Przez wiele lat internet by jednak w perspektywie reklamodawcw gadetem, do ktrego nie przywizywali oni specjalnej wagi. W skali ogromnych budetw, przeznaczanych na inne media, reklama online stanowia margines. Dynamicznie rozwijajcy si, ale jednak margines.

Dzisiaj sytuacja wyglda diametralnie inaczej. Marki zaczy zdawa sobie spraw, e do ogromnych grup docelowych nie da si dotrze inaczej, jak tylko przy uyciu kanaw online – czy to w tradycyjnym display, czy poprzez wszechobecny mobile i media spoecznociowe. Pojawiy si automatyczne modele sprzeday i moliwoci wykorzystania terabajtw danych o potencjalnych klientach. Z drugiej strony odbiorcy stali si duo bardziej wiadomi i wybredni – nie chc ju prostych przekazw reklamowych, chc by przez marki angaowani, szukaj wartociowych treci i odsiewaj tradycyjne, intruzywne ich zdaniem formaty. Doskonale rozpoznaj komercyjny przekaz, nauczyli si korzysta z ad-blockw, wymagaj wiele i oczekuj tego natychmiast. Z drugiej strony dla reklamodawcw coraz istotniejsze staj si takie pojcia, jak bezpieczestwo ich marki (brand safety), czy widzialno reklam (viewability), ktrej standard ogosi niedawno zwizek IAB Polska. Nowe pojcia, skuteczniejsze modele, kluczowe wyzwania – to wszystko pojawia si dzisiaj znacznie szybciej, ni na pocztku naszej przygody z internetem na pocztku XXI wieku.

Nie da si ju dzi konstruowa skutecznej komunikacji bez posiadania kompetencji e-marketingowych przez samego reklamodawc. Wida, choby po zwikszajcym si zainteresowaniu marketerw systemem certyfikacji DIMAQ (Digital Marketing Qualification), e dla wielu firm najwaniejszym wyzwaniem na dzi i na jutro bdzie przekonstruowanie modelu dziaania, przebudowa struktur, ale przede wszystkim zmiana jzyka komunikacji z klientem.

Polub money.pl na Facebook:

 
Proszę czekać...

Zapisz się do Newslettera

Chcesz być na bieżąco z nowymi produktami i wpisami do Bloga ? Wpisz poniżej swój adres e-mail i nazwę by być na bierząco.